אודותנו

Smartoffice הוקמה בשנת 2005, במטרה להביא לחיסכון בהוצאות התפעול בארגון.
בשיטת העבודה של Smartoffice, אנו מנתחים את הוצאות הארגון בתחומים השונים של הוצאות התפעול, ומוגשות המלצות ליישום, כשהדגש הוא על איכות, שירות, וחיסכון בהוצאות. Smartoffice מתוך מחשבה לשירות מיטבי, עובדת מול הספקים הגדולים במשק בתחומם, כשהדגש תמיד יהיה לאוריינטציה של ייעול, לפני החיסכון.

המישורים בהם פועלת Smartoffice:
מיכון משרדי.
ציוד משרדי.
ליסינג תפעולי, תחזוקת ציי רכב.
ארנונה, בחינה מחדש של השטח המחוייב במס, וייעוד האגפים השונים בעסק.
שילוח בינ"ל, עמילות מכס, תובלה בינ"ל.
מחשוב – תחזוקת מערך המחשבים בארגון.
בשיטת העבודה של Smartoffice, אנו פועלים על בסיס הצלחה בלבד. לא חסכת לא שילמת, כששכרנו הוא אחוזים מהחיסכון לתקופת מה. התוצאה היא שבכל מקרה הלקוח נהנה מחיסכון, מרגע יישום ההמלצות.