קניינות ורכש במיקור חוץ

שירות רכש וקניינות במיקור חוץ בחברות וארגונים קטנים ובינוניים שאינם מעסיקים מנהל רכש\קניין מקצועי.

במסגרת פעילותנו בניותוח הוצאות התפעול בארגון, הובלנו לא פעם פרויקטים בארגונים קטנים ובינוניים, משרדי עורכי דין, פירמות רו"ח ומפעלי תעייה בינוניים, שם שמנו לב לכך, שאחוזי החיסכון אותם אנו מביאים ללקוח בסדר גודל קטן ובינוני, (35-150 עובדים) גבוהים באופן ניכר מאחוזי החיסכון אותם אנו מיישמים אצל לקוחות גדולים.
בניתוח הסיבות להוצאות התפעול המנופחות, מצאנו שתי סיבות עיקריות לרמת מחירים גבוהה:

הסיבה הראשונה היא גודל הלקוח. ללקוח קטן יכולת מיקוח נמוכה, ולכן, לרוב אין ביכולתו לקבל את רמת המחירים שמקבל לקוח מוסדי גדול.
הסיבה השנייה היא שארגונים קטנים ואף בינוניים, לא מעסיקים מנהל רכש\קניין, ולרוב, העבודה הזו נופלת על כתפי ה"מנהלת אדמיניסטרטיבית", שלרוב מוצבת בקבלה.
שילוב זה מביא לא פעם ליכולת מיקוח מוגבלת, חוסר ידע והבנה בתנאי השוק המיטביים, המובילים בתורם  לחתימה על חוזי חכירה\שירות לשנים ארוכות בעלויות גבוהות, מהם קשה להיחלץ.
שירות רכש במיקור חוץ, נועד לתת מענה מושלם לחסרונות הללו.

SmartOffice מעמידה לרשות לקוחותיה, את מיטב הידע והניסיון שלנו ברכש ציוד תפעולי, מו"מ לחוזי חכירה של ציוד וכלי רכב, והתמצאות ברמת מומחיות בעלויות ציוד ושירותים המעודכנים ביותר, כפי שמתקבל בהצעות מחיר ללקוחות מוסדיים גדולים והצעות מחיר במכרזים פומביים.
בשיטת הפעולה שלנו, עם החתימה על חוזה ההתקשרות, לתקופה הנעה בין 24 ל- 48 חודשים, אנו בודקים תחילה את רמת התמחור הנוכחית, חוזי ההתקשרות וטיב השירותים הניתנים ללקוח, בהיבט של זמינות, איכות ו- SLA, ומייצבים את הוצאות הלקוח לפי רמת התמחור והשירות האופטימליים במשק.
בנוסף, ולפי הצורך של הלקוח בעת הצורך, אנו כותבים מעין "מיני מכרז", או RFQ, לאספקת שירותים, רכב וציוד, מול הספקים שלנו, אצלם אנו מוכרים כמובילי תהליכים בארגונים גדולים, בתכיפות גבוהה וככאלה, נהנים מרמת תמחור שונה ואטרקטיבית.
לאחר מכן, בתהליך קבוע, אנו מקבלים מהלקוח בצורה מרוכזת בכל סוף יום, ובהתאם לסיכום מראש הזמנות רכש בכל תחום כפי שנקבע, (למעט קפה\חלב\עוגיות) ומוציאים פקודות אספקה לספק, לאספקה ישירה למשרדי הלקוח. הציוד יגיע לאתר הלקוח בין 24 ל- 36 שעות מרגע ההזמנה, תלוי בסוג המוצר המוזמן וזמינותו.
הספק משאיר במשרדי הלקוח חשבונית ע"ש הלקוח, לפי מודל התשלום (שוטף+ וכו') הנהוג אצל הלקוח.
אחת לחודש מוגש ללקוח דו"ח על הציוד שהוזמן וסופק, עלותו טרם תחילת השירות ועלות ההזמנה, והחיסכון שמצטבר לאורך כל תקופת ההתקשרות. בהתאם לצורך, תקיים SmartOffice לטובת לקוחותיה, מעין מיני מכרז, בו בקשות להצעות מחיר לצי רכב בתנאי ליסינג או פרויקט בסדר גודל חריג שצורך הלקוח, ללא עלות נוספת.
כך מקבל הלקוח שירות רכש מקצועי ואמין, המשתף את הלקוח ברמת המחירים המיטבית בשוק, כפי שעולה מהצעות מחיר שמקבלת SmartOffice עבור לקוחות מוסדיים גדולים, הן בהליך התמחרות רגיל, והן לפי תוצאות מכרזים.
חיסכון מושלם: עבור שירות רכש מקצועי ומנוסה עם יותר מעשור וצי של וותק מוכח בעשרות חברות וארגונים, משלם הלקוח רטיינר חודשי קבוע, הנמוך מעלות העסקת איש רכש וקניינות, ללא עלות מעביד נוספת וללא ההתחייבויות הנובעות מיחסי עובד מעביד, זכויות סוציאליות ופנסיוניות.